Dag 7

7 april 2015 - Massillargues-Attuech, Frankrijk

Massillargues-Attuech(Cevennen), Frankrijk

Vandaag komen ze de auto ophalen en verslepen.

Wat moet er allemaal uit de auto: De jassen en Bodywarmers

Hondevoer

Voortent

Vouwfiets

Gasfles enz.

Ja, we hebben er geen idee van hoelang we de auto kwijt zijn. We zijn al vroeg uit de veren, want je lígt er toch op.

Na het douchen start ik mijn Franse voorbereidingen. Hele zinnen staan al op papier:

La Voiture ne démarre pas

Tout circulation sur le système de navigation

Le cȃble de la batterie enlevé et reconnecte.

Hièr ou d ‘un ruisseau, aujourd’hui aucun pouvoir

En de laatste vraag:

Is het mogelijk om een lange reis door Spanje en Portugal te maken met deze auto?

Il est possible de faire un long voyage a travers l ‘Espagne et le Portugal avec cette voiture?

Voorlopig gaat deze auto op sleeptouw en wordt pas over een paar dagen teruggebracht. Omdat er een brandlucht in de auto kwam  3 april  vindt de persoon die de auto komt bekijken dat de brandlucht gevaarlijk is en wil het allemaal goed uitzoeken.

Zo denken wij er ook over.

Let op jongens! Nog een mooie sleepauto op de foto!!!

Natuurlijk zijn we vandaag van alle heisa wat moe geworden. Toch gewoon heerlijk zitten lezen en gewandeld. Anduze ligt aan de voet van de hoge heuvels, hoogvlaktes en kloofdalen van de Cevennen. In de rivierdalen op de rivierbeddingen groeien de bamboebossen.

Het is een lieflijk landschap in warme zachte pasteltinten. Een genot om hier nu te mogen wandelen.

1. Heero:
    7 april 2015
    Wat een tegenvaller die autopech, ik hoop dat het meevalt en dat jullie verder kunnen. Goede reis en sterkte

Groet en sterkte
    Franciska en Heero
  2. Liesje:
    8 april 2015
    Gelukkig doet ie t weer!
    Leuke foto's! X