Dag 5

5 april 2015 - Massillargues-Attuech, Frankrijk

Pasen in Anduze!

We gaan lekker nergens naar toe. Hier in het zonnetje.

Hebben net in de caravan een paasontbijtje gedaan.

Alle kindertekeningen staan en hangen om ons heen. Ook hebben we van de Zwanepolletjes een zelfgemaakte paasslinger gekregen.

Vanuit Nederland komen de appjes binnen. Alle kinderen en kleinkinderen samen rond de paastafel. Ja, dat lopen we mis! Is toch wel even moeilijk. Maar…. Midden op de dag hebben we geskyped!!!

HEEEEEEEEEERLIJK ALLE KINDEREN LIVE !!!

Wat mooi dat dat mogelijk is.

’s Middags wandelen  we hier in het gehuchtje Massillargues-Attuech. Een schilderachtige omgeving, helemaal wat wij leuk vinden.

Trouwens, we hebben het heel fijn samen.

1. Lotte:
    5 april 2015
    Wij hebben jullie ook gemist aan de paastafel leuk dat jullie de caravan ook hebben omgetoverd in paassfeer xx
  2. Joke:
    6 april 2015
    Wat een avontuur, en wat kun je in enkele dagen veel beleven.Enig dat jullie zo te volgen zijn en genieten van alles wat la douce France te bieden heeft .Benieuwd naar jullie volgende ervaringen. Marja. jouw schrijftrant is opnieuw heel prettig en gezellig om te lezen.lieve gr Joke
  3. Henk Horstink:
    6 april 2015
    Hallo genieters, wat boffen jullie met dat temperatuurtje , maar hier staat ook een mooi windje om lekker schuin te gaan,dus we hebben de boot in gevaren,ook lekker hoor met Richard en Remco.DE Paasdagen zijn we goed doorgekomen.
    Henny is nu ook op PW Jansen.Ze is op de 3de verdieping.Ze drinken samen koffie en ook het middageten.Henny wil dat niet iedere dag gaan doen, anders moet Bertus over een paar weken weer afkikken.
    Een heel leuk verslag, je kunt zo weer een boek gaan uitgeven!!!!
    Hartelijke groeten, Henk en Annie.