Dag 35

5 mei 2015 - Sant Antoni de Calonge, Spanje

Reizen van ZARAGOZA naar SANT ANTONI DE GALONGE( Noord Oost punt van Spanje)

Na een goede nachtrust maken we nieuwe plannen. We hebben nog acht dagen vakantie en zien dat we gemiddeld zo’n 350-400km per dag rijden. We zitten hier nog 2000 km. van Twello vandaan. Is zes dagen reizen voor ons. We hebben er maar acht. Willen we dan 1 dag besteden aan Zaragoza? Nee, dat doen we niet. Genoeg gezien, We willen nog lekker wat luieren aan de Middellandse zee. Het wordt wederom een pittig dagje. Dit keer niet bijzonder fraai, ook geen enorme bergen, maar toch wel weer een afstand van 450 km. Helemaal munt komen we op de plek van bestemming. De reis is goed verlopen. We hebben nog niks bekeken hier, maar het moet geweldig zijn. Morgen zullen we het zien, want dan gaan we hier lekker vakantie vieren. Vissersdorpje, boulevard en zitten in de zon, want o ja!!!! Het weer is natuurlijk (met het extra omrijden eerlijk verdiend) Toppie!! Wat niet zo fijn is:  Noor is niet goed. Hij loopt te proesten en te happen sinds gisteren. Het ging trouwens de hele vakantie supergoed met hem. Misschien iets verkeerds gegeten. Vanochtend heel benauwd. Kon zijn draai helemaal niet vinden. In de auto met z’n neus in de wind ( raampjes open) kwam ie weer een beetje bij. Verder heeft ie de hele vakantie goed gegeten en is lekker steeds bij ons geweest. Afwachten maar. Op dit moment is ze weer rustiger. Tja hij had geen keus. In de kennel of mee. Ik weet zeker dat ie het fijn vindt hier bij ons. Maar je zal als hond maar opgescheept zitten met zo’n fanatiek stelletje bejaarden!

1. Klaartje:
    6 mei 2015
    He getsie, wat naar voor Noor! Jullie gaan nu weer richting huis. . Ook wel weer heel fijn voor ons. Qua weer zit je hier niet gunstig hoor . Leg die truien maar vooraan in de caravan klaar! Haga