Dag 28

28 april 2015 - Alvor, Portugal

Hieperdepiep hoeraaaaa voor EDO !!!!

28 april. Alvor, Algarve.

Geen druk programma voor vandaag. Op aanraden van een reisleider die hier ook kampeert bezoeken we de Santo António. Hij staat verstopt tussen de witte straatjes van het oude stadje LAGOS.  De witte stad aan de blauwe zee. We slenteren lekker door het plaatsje en gaan vervolgens naar de volgende aanrader; de Ponta da Piedade, de steile rotskust ten zuiden van Lagos. Donkere rotsen rijzen sprookjesachtig op uit de zee. Het is haast te mooi om waar te zijn! Wat een kleuren! Turquoise, violet, lichtblauw, kobaltblauw. Het water in de grotten heeft door het licht haast een smaragdgroene kleur. Een sprookje.

We zijn voldaan. Keren ‘huiswaarts’. Nu lekker niksen.

1. Lotte:
    28 april 2015
    Mooie foto's jullie ook gefeliciteerd met edo
  2. Heero:
    29 april 2015
    Lekker rustig dagje voor jullie gisteren. Wij zijn gisteren met ons schildersclubje naar Hattum geweest. Ik kende dat niet, maar het is een heel leuk, oud Hanzestadje. We hebben eerst koffie met appeltaart ergens gehad en zijn toe naar het Bakkerijmuseum gegaan. Interessant hoe dat beroep zich in de loop der eeuwen heeft ontwikkeld. Ook nog een keer koffie in het museum gedronken en toen weer naar huis. Op Koningsdag waren wij met Emmy en de kinderen op de kleedjesmarkt in Baarn. 's Avonds hebben we daar nog opgepast. Morgen gaan we naar Wolters en Rika's verjaardag, resp. in Leeuwarden en Dokkum.
    Goede reis verder en blijf genieten. Liefs Franciska en Heero