Dag 26

26 april 2015 - Alvor, Portugal

El Rocio – Alvor PORTUGAL  Algarve. http://www.campingalvor.com

Eindelijk is het zover! We zijn in PORTUGAL. Vier weken zitten er al bijna op. We kunnen Spanje moeilijk achter ons laten. Toch lokt de nieuwe wereld. Vandaag is het geen mooi weer. Voor óns nieuw. Elke dag is tot nu toe zonnig geweest. Toch is dat niet altijd het geval. Wij spraken op de vorige camping mensen, die op doorreis waren naar Marokko, waarvan vrienden het helemaal niet goed hebben gehad in Portugal. Er was erg veel wind, je kon er niet wezen en er waren zelfs caravans van de weg gewaaid, maar… vertelde ze   “De wind is nu gaan liggen. Nu is het er heerlijk.“ We zullen het zien.  Er is één dag veel regen voorspeld. Dat zal vandaag zijn. Het heeft onderweg heel erg hard geregend. Later hier op de camping ook veel wind. Nu is de rust weer gekeerd. Een mooie camping en een heerlijk plekje. Hier blijven we maar eens een paar dagen om de Algarve te zien en om even helemaal niks te zien. Rust. We zijn moe van alle indrukken. Verlangen naar rust op dit mooie plekje.