Dag 12 2016

19 april 2016 - Lamporecchio, Italië

TOSCANE.

Het is onvoorstelbaar zoals we boffen met het weer!
Elke dag zon. Fantastisch. Begin van de ochtend is het meestal nog wat frisjes, maar al snel stijgt de temperatuur. 's Avonds na zeven uur zitten we binnen. Dan koelt het heel erg af. De nachten zijn ook fris. Maar over dag..... Zon en steeds rond de twintig graden. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend. Ook hier kan het rond deze tijd regenachtig en fris zijn. We zijn gewoon geluksvogels.
Deze dag gaan we nergens naar toe. Lekker wat aanrommelen hier op de camping en lezen in de zon. Eddy poetst de auto wat schoon en ik ontferm me over de handwas. Overal fluiten de vogels om me heen. We staan hier op een heuvel met veel verschillende soorten bomen. Het is zo anders nu er meer blad aan de bomen zit. De natuur is al echt een stukje verder. Vorig jaar was het nog zo kaal in april. Daarom zal ik vandaag wat foto’s van de natuur sturen. Wat ik ook verschillend vind met vorig jaar? We staan nergens alleen. Er zijn niet veel mensen, maar je bent toch met een aantal. Je staat niet bovenop elkaar, maar wel in de buurt van anderen.
Zo heb je toch steeds een praatje. Dat vind ik geruststellend en ook gewoon leuk. Je hoort zo ook de verhalen en tips van anderen, gelijkgestemden, allemaal varend in hetzelfde bootje. Intussen ben ik begonnen aan mijn tweede boek. Het eerste was van Arthur Japin. Een prachtige boek. Nu heb ik weer een lekkere dikzak voor me liggen. Heerlijk, dat gaat zo wel lukken vandaag!

We hebben tot nu toe al zo'n 2000km. op de teller staan.
(met alle uitstapjes meegerekend )

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Liesje:
    29 april 2016
    Leuk ook jullie caravan zo te zien!