Dag 41

11 mei 2015 - Aywaille, België

Reizen van Villey-le-Sec naar Aywaille( bij Luik) http://www.dieupart.be

Ik dacht gisteren mijn verhaaltje afgerond te hebben, maar ja, jullie weten…ik raak niet uitgepraat, dus ik ga stug door, want ik wil vertellen dat deze dag zo prachtig begint. Verstilling. Ik wandel om acht uur met Noor een heel eind langs de Moezel. Het enige wat ik hoor is vogelgeluiden. Ik zie ze liever niet vliegen, maar fluiten hoor ik ze graag. Ook hier staan we weer in een natuurgebied. De wandeling in al deze serene rust is een oprechte belevenis en wéér is de lucht blauw!

We rijden vandaag naar Aywaille. Een camping in de tuin van een kasteel. Een locatie waar je kippenvel van krijgt, zo mooi. Weer vallen we met onze neus in de boter! Een subliem plekje aan de waterkant. Doet me weer denken aan de campings waar mijn broertje vroeger zo graag viste. Dammen bouwen, je staande zien te houden in het water,  kanoën.Ja, we zijn hier in de Belgische Ardennen. Voor het kasteel staat een motor met zijspan. Die zet ik nog even op de kiek voor als mijn broertje mocht kijken.( Motorfreak)

De allerlaatste foto maak ik voor LODE. Het is wel een donkere foto, want de mensen zitten aan de zonkant en dat vind ik een beetje raar..

De laatste foto’s zetten we erop. Mijn laatste stukje geschreven. Nu klap ik de boel dicht.

Fijne vakantie straks allemaal en onze hartelijke groeten.

Eddy en Marja.

1. Lotte:
    12 mei 2015
    Lode vindt de brandweercaravan echt te gek